Duminică, 13 noiembrie 2016

   Bine ar mai fi ca toată orchestra asta de flaşnete şi tiribombe de la televiziunile de (ne)ştiri din România să-i lase în pace pe cetăţenii din Republica Moldova, să-şi facă treaba şi să-şi hotărască singuri ce au de hotărît. Se întîmplă EXACT ca în cazul alegerilor din SUA, unde, vezi Doamne, n-a ieşit cine a “trebuit”, şi acum urmează campania de represalii + maidanizarea. Asta e planul mîrşav şi pentru Republica Moldova, să nu spuneţi că nu aţi fost preveniţi:

1) culpabilizarea cetăţenilor moldoveni pentru orientarea către Est (de parcă Estul ar fi la zece mii de kilometri, peste ocean, şi nu e cumva locul foarte apropiat în care le sînt familiile, iar experienţa ucraineană nu le-ar fi un evident contraexemplu de ce se întîmplă cînd alţii ajung să te exploateze material şi ideologic);

2) anatema aruncată asupra studenţilor moldoveni (deja agentul de influenţă sorosist R. Bogdan se agită la Realitatea TV şi-i blamează, vorbindu-le urît şi reproşîndu-le grosolan că nu vor decît să se plimbe prin Europa...);

3) ironizarea a tot ce se întîmplă în Moldova – de parcă nu ar fi fost numai “pro-europeni” la guvernare, în ultimii ani, iar ţara e aproape în marasm economic şi social, cu toate instituţiile puse la pămînt; Chişinăul arată ca după un război atomic, e cel mai distrus oraş european – capitală dărîmată fără războaie sau catastrofe naturale de o catastrofă de primar, “pro-european”, prost administrator, dar priceput afacerist, care ar fi făcut bine să rămînă în corpul de ansamblu de la emisiunile TV ale Andreei Marin, unde-şi începuse “cariera”;

4) instigarea celor din România împotriva moldovenilor şi a alegerii pe care o vor face; exacerbarea propagandei rusofobe şi crearea unei atmosfere ostile, care să ducă la izolarea Republicii şi la crearea unui maidan – deocamdată informaţional – la Chişinău. Probabil, profesioniştii manipulării de la faţa locului trag sforile pentru a pune în scenă un maidan în centrul Chişinăului, după modelul anilor trecuţi. Piaţa Universităţii, apoi Kievul au fost laboratoare “de succes” a ceea ce se pune în scenă acum în SUA şi în alte ţări, care au apucat să intre sub “umbrela” americanizării.

   Pe scurt, televiziunile româneşti şi celelalte mass-media din România (cu cîteva excepţii notabile, dar care pot fi numărate pe degete), sunt aservite reţelei Soros şi intereselor obscure, practicînd o propagandă antinaţională şi periculoasă, amestecîndu-se în treburile interne ale statelor, instigînd şi manipulînd în favoarea unor interese străine care nu merg doar în direcţia spolierii a ceea ce amai rămas din economia naţională, ci au interese mult mai profunde şi care afectează radical fiinţa naţională, fiind de sorginte pur nazistă – reconfigurarea naţională, reducerea populaţiei autohtone, abandonarea tradiţiilor, uitarea şi ura de sine.